.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری:
دربرخورد با متخلفین تحت فشارم!
یک متقاضی که به افرادی متصل است!خواستار چندهکتار ازعرصه های منابع طبیعی برای ساخت یک مکان مذهبی است در حالی که برای ساخت این مکان چند صد متر زمین کافیست و این اصرار برای دریافت زمین ، اهداف دیگری را دنبال می کند.

شمال نیوز:

همسایه آسمان هستم و باد و آب وآفتاب را خوب می شناسم .
از سبزترین رنگ ها می گویم و کنار کوهپایه های مه آلود و جاده های پر پیچ و خم ، زندگی می کنم . روبروی دریاهای بزرگی که هر روزبه صدای امواج شان آغشته ام .
من جنگل هستم . صدای سبز جهان . صدای زمینی که هر روز ، حرف های سبز عاشقانه می زند و تمام جملاتش بوی اکسیژن تازه می دهد . همان روح عاشقی که هر روز، خودش را سرگرم پرندگان می کند و برای درختچه ها ، لالایی های گرم می خواند.
جنگل هستم . سرزمین هزاران هزار ساله ایی که در آن هرنهالی افسانه خودش را می خواند تا روزی قد بکشد و در صف درختان بلند بایستد .
من دوست نور و باد هستم . دوست آن جویباری که گاه می آید و ریشه های کهنسال و جوانم را تر می کند. دوست بارانی که از سرزمین دور ابرهای سفید می آید تا با آوازهای خیسش ، همواره سیرابم کند .
همه فصل ها را دوست دارم . چه فصلی که زیر طلایی آفتابش ، عرق می ریزم ، چه فصلی که نسیم از لابه لای شاخ وبرگ هایم عبور می کند . من غوغای زمستان های سرد پربرف را هم دوست دارم ؛ آن زمان که روی پیراهن سبزم ، شنل سفید می اندازم و به استقبال آدم برفی های چاق می روم .
جنگلم ؛ سبزترین و اسرارآمیزترین دنیایی که زمین دارد . دیاری که گاه درخت به درخت ، بازی سایه و آفتاب به راه می اندازد و گاه تمام سکوتش را به نغمه آبشاران نزدیک ، می سپارد.
دیار رویاهای رنگارنگم . دیار درختانی که سالهاست سر به آسمان کشیده اند و پابه پای پرندگان ، میهمان آسمان شده اند .
سالهای سال است که خانه دارکوب ها و سنجاب ها هستم . میزبان شکوفه های سفید و صورتی که می آیند تا صندوقچه روزگارازعطر و عنبر خالی نماند . من به آمد و رفت کلاغ ها و چلچه ها خو گرفته ام و نشانی لانه روباه و خرگوش را خوب می دانم و می دانم که غذای محبوب پلنگ خالدار، کجای خانه ام پیدا می شود .
در جهانی آرام با درختانم سر می کنم وهر روز برای دیدنشان دلتنگم . دلتنگ کودکان کوتاه و بلندی که حتی به عنکبوت ها وتارهایشان ، کلاغ ها و لانه هایشان دلبسته اند و هر روز برگ هایشان را به مورچه ها و ملخ ها پیشکش می کنند ، به جاندارانی که حیاتشان با حیاتمان گره خورده است .
من جنگل هستم و درخت به درخت معنی می شوم .
هر صبح تا شام با برگ های پر سایه و لرزان می آیم و هوای بد زمین را قورت می دهم تا ریه های هستی پاکیزه بماند و پشت دنیا به من گرم باشد . می آیم تا آب و هوا ، هر روز به زندگی ، روی خوش نشان بدهد وصدای شاد پرنده ها ، تا ابد در آسمان آبی جاری باشد .
از گذشته می آیم و رابطه نزدیکی با آسمان و زمین دارم . می دانم دنیا به شاخه ها و برگ ها و میوه هایم وابسته است ؛ پس چون پدری سبزپوش ، هربارعاشقانه با آغوشی از دارایی هایم می آیم . می آیم تا لبخند در زندگی زنده بماند . می آیم تا سهم عشق ورزیدن هایم را به دست های زندگی برسانم .
من همان جنگل سبز پیری هستم که روزگاریست از دنیا ، سخت مراقبت می کند و می کوشد بدی ها و آلودگی ها را از صورتش بشوید . جنگلی که همواره دلواپس شادی های زمین است و می داند زندگی با مهربانی های اوست که نفس می کشد .

*****************


جنگل های شمال ایران متعلق به دوران سوم زمین شناسی بوده که به جنگل های هیرکانی مشهور است. این جنگل ها از کهن ترین جنگل های جهان به شمار می روند.
جنگل های شمال بعنوان ذخایر ژنتیکی جهان محسوب شده و تاکنون بیش از 80 گونه درختی و50 گونه درختچه ای در آن شناسایی شده است ودارای ارزش های زیست محیطی ، اکولوژیکی، ژنتیکی و اقتصادی فراوانی می باشد.
به اتفاق مدیرکل منابع طبیعی مازندران (ساری ) با اتوبوسی قدیمی برای بازدید ازجنگل های منطقه فریم سوادکوه از ساری به سمت شهر پل سفید حرکت نمودیم . پس از طی 110 کیلومتر جاده آفتابی به جنگل های زیبا و پربرف " فریم " رسیدیم . به سرزمینی با درختان متراکم و متنوع راش، افرا،ممرز، توسکا، ملج و سرخدار و درختچه‌های منحصر بفردی مانند سف، تل، تلکا، زرشک، الاش و لازه .
با دیدن درختان به برف نشسته وجنگلی که سفید سفید است ، غافلگیر شدیم . زمستان و روزهای اسفند را کاملا می شد در جنگل های زیبای فریم ، پیدا کرد . می شد به برف و باد و سوز سرمایی رسید که کمتر به سراغ روزهای زمستانی شهرها ی شمال می آید .
در قلب این جنگل برفی ، چشمه ایی هم روان بود که چشم را نوازش می کرد و از زلالی اش ، روح سیراب می شد. واقعا زیبایی هایی این جنگل را نمی شود با چند جمله به تصویر کشید . پیشنهاد می کنم اگر مسیرتان به شمال افتاد ، حتما در زمستان سری به جنگل های فریم سوادکوه هم بزنید.
به توصیه مدیرکل ، کمی ازبرف جنگل گرفتیم و آن را به دست و صورتمان کشیدیم تا سرمای هوا را به این ترتیب کمتراحساس کنیم . این یک پیشنهاد کاملا تجربی از سوی جنگل بانان برای مبارزه با سرما بود که مثمرثمر هم افتاد .
گلوله برفی که در زمان گفتگو دردستان مدیرکل منابع طبیعی قرار داشت به تدریج آب می شد و این صحنه ، ذهن مرا به سمت آب شدن جنگلهای شمال طی سالهای گذشته کشاند . دغدغه ایی که بارها و بارها به آن پرداختم و شمالی سبز مثل گذشته ها را آرزو کردم .
اما اخبار ناگواری که همیشه از تخریب و تجاوز به جنگل های شمال به گوش می رسد ، قلب همه دوستداران منابع طبیعی را هر بار می شکند و هر روز زندگی را کوچکتر و نفس کشیدن را سخت تر می کند .

فشارهای سیاسی در برخورد با متجاوزین منابع طبیعی


مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری از 4 سال فعالیت خود در جنگل های فریم می گوید و می افزاید: در سالهای گذشته هر روز صبح با طی این مسیر 5/2 ساعته خود را از ساری به جنگلهای فریم می رساندم .
مهندس نوبخت در طول مسیراز جابجایی یک روستای زیر 20 خانوار وکاشت درخت در آن اشاره می کند و می گوید : در منطقه ایی دیگر درحاشیه جنگل تمام خانه ها بجز دو ویلا را تخریب نمودیم اما نتوانستیم با قوانین موجود مقابل این دومتخلف که از لابی هایی نیز برخوردارند ، بایستیم !
وی می افزاید : یک متقاضی که به افرادی متصل است ! خواستار چندهکتار ازعرصه های منابع طبیعی برای ساخت یک مکان مذهبی است در حالی که برای ساخت این مکان چند صد متر زمین کافیست و این اصرار برای دریافت زمین ، اهداف دیگری را دنبال می کند.
مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری اضافه می کند : ازسوی فرماندار شهرستانی برای تغییر مدیریکی از ادارات منابع طبیعی که از تخریب 12 هکتار از عرصه های منابع طبیعی جلوگیری نمود ، تحت فشارهستم !
نوبخت به مستند شوک پخش شده از رسانه ملی اشاره می کند و می گوید: متاسفانه 80 درصد از محتویات برنامه مذکور که در آن متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی و ملی را معرفی کرده بودم ، پخش نشد ! و این در حالیست که 20 درصد پخش شده ، حاوی مطالب تاسف باری از تجاوز به منابع طبیعی و زمینهای ملی بود .
وی ادامه می دهد: 80 درصد از مستند پخش نشده شوک از رسانه ملی ، برای مدیران استانی و بالادستی نمایش داده شد که انصافا آنان برای مبارزه با متخلفان پای کار آمده اند .

واهمه ایی ازبرخورد با متخلفین نداریم

مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری می گوید: اسناد زیادی موجود می باشد که نشان می دهد ویلاسازهایی در اراضی ملی صورت گرفته است .
نوبخت می افزاید: ساختمان چهار طبقه‌ آینه‌کاری شده بسیار زیبایی در منطقه کیاسر به لحاظ تعرض به اراضی ملی تخریب شد.
وی با بیان اینکه ما دستگاه اجرایی سیاسی نیستیم و با دیدگاه کارشناسی با متخلفان برخورد می‌کنیم ، یاداور می شود: پرونده‌های تعرض به اراضی ملی در دستگاه قضایی در حال پیگیری است که شامل پرونده‌های قبل از سال 85 نیز می‌شود.
مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری می گوید: امسال 122 مورد باز پس گیری زمین از متخلفان در مازندران صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است .
نوبخت با اشاره به اینکه برای برخورد با متخلفان منابع طبیعی از هیچ فردی ترس و واهمه‌ای نداریم، تاکید می کند: منابع طبیعی فقط متعلق به این نسل نیست چرا که این سرمایه خدادادی باید به نسل‌های آینده واگذار گردد .

ضرورت ایجاد بانک زمین


مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری با تاکید بر لزوم ایجاد بانک زمین در مازندران ، می گوید: شناسنامه دار نمودن عرصه های طبیعی وملی ، تاثیر زیادی درجلوگیری از تخلف دارد .
نوبخت به پدیده زمین خواری اشاره می کند و می افزاید: از دیدگاه کارشناسان منابع طبیعی، افرادی که عرصه ایی را به نام توسعه استان تصاحب می کنند ولی عملا هیچ فعالیتی را در آن انجام نمی دهند، یک نوع زمین خوار محسوب می شوند و باید این زمین های واگذار شده از آنان بازپس گرفته شود .
وی با تاکید بر اینکه ما متولی واگذاری زمین نیستیم، یاداور می شود: مسولیت واگذاری زمین با سازمان امور اراضی بوده و منابع طبیعی تنها مسول اعلام وضعیت زمین و اینکه قابل واگذاریست ، می باشد .

بررسی پدیده سیلاب در دامنه شمالی البرز


مدیرکل منابع طبیعی مازندران – ساری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با علل افزایش وقوع سیل طی سالهای اخیردر استانهای شمالی می گوید: در بعضی از استانها بصورت خواسته و ناخواسته دچار خشکسالی هستیم که این موضوع برخی از حوزه های منابع طبیعی مازندران را دربرمی گیرد .
نوبخت می افزاید: پدیده گرم شدن اقلیم در کل دنیا در حال شکل گیری است که در این رابطه اگر یک درجه هوای منطقه ایی تغییر کند بر میزان نزولات تاثیر گذار خواهد بود .
وی اضافه می کند : اگر منطقه سبز شمال کشور حفظ نشود در زمان گرما باید منتظر خشکسالی و در زمان بارندگی منتظر سیل های بیشتری باشیم.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری با بیان اینکه نتیجه تغییرات اقلیمی همین سیل هایی است که در شمال کشور گریبانگیر ما شده است ، تاکید می کند: هیچ گاه نمی توان مانع پدیده سیل شد ولی می توان با انجام کارهای موثر شدت و یا میزان تخریب آن را کاهش داد.
نوبخت از پروژه ایی تحت عنوان " بررسی پدیده سیلاب در دامنه شمالی البرز " خبر می دهد و می گوید: سیلاب های دامنه البرز زیاد شده است و برای برای جلوگیری از این موضوع نیاز به یک نقشه راه و مدیریت و برنامه ریزی علمی داریم .
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری می افزاید: این نقشه راه یک پروژه ملی برای استانهای شمالی است و نقاط پرخطر ، کم خطر و بی خطر را دررابطه با سیلاب مشخص می نماید تا در آن مناطق مدیریت بهتری انجام گیرد.
نوبخت یاداور می شود: 2 هزار منطقه بحرانی رانشی و لغزشی توسط کارشناسان آبخیزداری شناسایی شده و مطالعات بیش از 700 نقطه از این مناطق، به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به اینکه برای کنترل پدیده سیل در دو اداره کل منابع طبیعی مازندران 960 میلیارد ريال اعتبار نیاز می باشد ، می افزاید: در راستای سیل بهشهر کار بیولوژیک شامل نهالکاری در 170 هکتارازمنابع طبیعی این شهرستان در دست اجراست که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسد.

برخورد با متخلفان نیازمندعزم ملی


با شکل گیری شورای حفظ بیت المال و یگان حفاظت از منابع طبیعی ، برخورد با متجاوزین به منابع ملی و طبیعی شدت بیشتری گرفت و با حمایت مدیران ارشد و دستگاه قضایی ، می توان به آینده برخورد با متخلفین امیدوار بود.
توجه و حساسیت مدیران منابع طبیعی ، جهادکشاورزی ، صنعت و معدن و سازمان همیاری شهرداریها می تواند در برخورد به موقع با متجاوزین به عرصه های ملی موثر باشد چراکه برخورد به موقع نیاز به توان و انرژی زیادی ندارد و در مرحله اولیه ساخت وساز که هزینه زیادی از سوی متخلف نشده است ، می توان نسبت به تخریت بنای احداث شده اقدام نمود.
پشتیبانی و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی نیز در مواجهه با متخلفین می تواند دلگرمی خوبی برای دستگاههای اجرایی در برخورد با متجاوزین باشد و قدرت مقابله با آنان را افزایش دهد.
اطلاع رسانی تخلفات از سوی مردم نقش بسزایی در حفظ منابع طبیعی و بیت المال دارد و آنان باید چشم و گوش بینای جامعه بوده و با مدیران در برخود با متجاوزین همکاری نمایند .
به امید روزی که همگان منابع طبیعی را از آن خود بدانیم و در راستای حراست از آن از هیچ تلاشی دریغ ننماییم .

گزارش از:حسین احمدی - رقیه توسلی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دودانگه ساری 26 اسفند 1391
مهندس نوبخت ازسرمایه های ساری مازندران وایران است شیرپاک خورده ای که تنهاست .ارزوی موفقیت وسلامتی برای تنهاترین مهندس .
نا شناس 26 اسفند 1391
مهندس حمایتت میکنیم
مهران 26 اسفند 1391
از شجاعت و درایت مهندس نوبخت کمال تشکر را دارم
امیدوارم در برخورد با متخلفان موفق باشید.تنهایش نگذاریم و حمایتش کنیم
باید همه دستگاهها او را حمایت کنند.
نا شناس 26 اسفند 1391
هرف هاش درست
اما خیلی به خدش مغروره
از وقتی که رییس شد خودشو گم کرد !!!
بقول اون جگ معروف: عباس آقا رئیس شدی ،تحویل نمیگیری !!!!!!!!!
جان آقای رمدانی اینو بزن
نا شناس 26 اسفند 1391
آقای مهندس نوبخت ،در جلوی چشم شما و د ر جنگل متصل به تپه های مهدشت بالادزاء به تازگی صدها اصله درخت جنگلی را در چندین هکتار قطع کردند و چوبهای آن را به تاراج بردند ! اما کسی پاسخگو نبود. از دادستان محترم مرکز استان و از جنابعلی خواهشمندیم که به صورت ویژه رسیدگی نمایید.
اهالی روستای بالادزاء
نا شناس 26 اسفند 1391
خوشم میاد با کسی تعارف نداره
نا شناس 26 اسفند 1391
مقام معظم رهبری اخیرا" در روز درختکاری فرمودند :
(متعاسفانه در زمانی که تک تک درخت کاشته میشود، در جاهای وجود دارد که هکتار هکتار درختهای جنگل را قطع میکنن. مسئولین باید برخورد قانونی نمایند.)
از دادستان محترم مرکز استان درخواست میکنیم به موضوع جنگل خواری که اخیرا" در جنگل متصل به بالادزاء اتفاق افتاده رسیدگی نمایید.
اهالی روستای بالادزا،
نا شناس 27 اسفند 1391
بسیار انسان شریفیست خدا حفظش کند ارزوی موفقیت
نا شناس 27 اسفند 1391
برادران نوبخت یکی در مازندران و دیگری در گلستان در مسیر ولایت و شهدا هستند -نوبخت در گلستان با هیچ کس تعارف ندارد و همه این موضوع را شهادت میدهند پرونده شهرک پردیس و تجاوز به جنگلهای علی آباد را یک تنه پیگیری کرد برادران نوبخت را از کودکی میشناسم مانند پدر شهیدشان مرد هستند و فقط در مقابل گردن کلفتها می ایستند و عاقبت هم رفتنی هستند
نا شناس 27 اسفند 1391
ضمن آرزوي توفيق و سلامتي براي جنابعالي اميدواريم گفتن اين حقايق باعث تغيير شما نشود.مهندس نوبخت جديت شما در كار واقعا قابف تحسينه
فلاح کیاپی 27 اسفند 1391
آقای نوبخت یه سوزن به خودت بزن یه جوالدو به مردم. در حالی که مردم ماندران برای قطع یک درخت صنعتی در حیاط منزل خود باید از بوروکراسی اداری شما رد بشن کارمند بازنشسته ی شما در روستای کیاپی ساری و بغل گوش شما دور اراضی جنگلی رو دیوار نموده و تصرف کرده. تازه با معاون شما هم سال گذشته در این خصوص صحبت کردم اما......
محمدی 27 اسفند 1391
بدیهی است اگر کسی بخواهد جلوی منافع غیر قانونی عده ای !!! را بگیرد با مشکلات ، گرفتاریها و تگناههای زیادی مواجه میشود. ولی باید به جناب آقای مهندس نوبخت بگویم خدا قوت ، تو را به شهید عزیزت قسم میدهم خسته نشو . مقاومت کن. حتی اگر این مسئولیت را از شما بگیرند. کار برای خدا و انجام کار درست، رنج ها و سختی ها و موانع زیادی دارد که انشااله خداوند متعال حافظ ، ناصر و پشتیبانتان باشد.
نا شناس 27 اسفند 1391
مهندس نوبخت فرد پاک وصادقی است خداوند سالمو تندرست بدارش خداون پدرشهیدش را با شهدای کربلا محشور بدارد امین یا رب العالمین
نا شناس 27 اسفند 1391
جنگل:رویای فراموششده...همه از مردم گرفته تا مسئولان به جان جنگل ها افتاده اند...چون سواد کافی نداریم..متاسفانه....
معصومی برنتی 27 اسفند 1391
خداقوت با تشکر از درایتتان در برخورد با متخلفین به عرصه های منابع ملی امید وارم که همه مسئولین مثل شما این یادگار دوره سوم زمین شناسی را به بدست آینده گان داده تا شرمنده شان نباشیم
همشهري 26 اسفند 1391
نوبخت و عبوري را به خدا مي سپاريم
خداوند پشت و پناه اين دو عزيز انشا الله مانند شهدا در پيشگاه خداوند روسفيد هستيد
آقاي نوبخت باز بهار مي آيد و ما نگران جنگل زارع ؟ لطفا .....
سيد هادي اندرواژ 27 اسفند 1391
توي يكي از نظرات خوندم كه آقاي نوبخت خودشو گم كرده.
خواستم در جواب اين بنده خدا بگم بنده يكي از همسايه هاي جناب مهندس نوبخت هستم اصلا حرف شما رو قبول ندارم از سجاياي اخلاقي ايشون هر چي بگم كم گفتم اتفاقا بسيار متواضع تر از گذشته شدند .
غير اينكه هنوزم در همون محله جنوب شهر سروينه باغ زندگي ميكنن.. همسر محترمشون هم يك فرهنگي هستند بارها ديدم خودشون در سرماي زمستون با پاي پياده فرزندشون رو ميبرن مدرسه شما كدوم مدير كل رو سراغ داريد به اين سبك زندگي كنه ...
نا شناس 28 اسفند 1391
سلام، واقعا برای خودم متاسفم بدلیل اون اظهار نظر اشتباه و نسنجیده که فرمودند "به خودش مغرور است" روحیات اخلاقی "مهندس" عباس نوبخت زبانزد خاص و عام چه در ساری و چه در استان وکشور می باشد... از آنجایی که در ابتدای مدیریت خود به تمام دوستان، اطرافیان و مردم گفته بودند: به من مهندس نگویید!!!! من همان عباس هستم... فردی که خود را به دور از تعبیرات تعارف انگیز برای مردمانش تعریف می کند، چطور می تواند به خود مغرور باشد؟؟؟ لطفا در اظهارات خود کم لطف نباشید!!! کسی که عباس نوبخت را مغرور می خواند، حتما زمینی یا امتیازی از نوبخت می خواسته؛ و در این مورد نوبخت حتی با نزدیکان خود هم تعارف ندارد و دست رد به سینه ی هر نوع متخلفی می زند، چه فامیل باشد، چه دوست باشد، چه آشنا... یاحق
نا شناس 28 اسفند 1391
تو که راست میگی ؟ ................
واقعا !!!!!!!!!!!
بگو والله ..............
زیادی از این نوبخت تعریف نکنید .....
آقا بعدا گندش در میادا
ما که گفتیم
آقای نوبخت از وقتی رئیس شدی ،تحویل نمیگیری ...... هالا رئیس شدی تحویل نمیگیری ...
جناب رمدانی بزرگوار لطفا اینو هم بزنید / متشکر
نادر 30 اسفند 1391
آقای نوبخت شما هم کم سیاسی نیستید.وقت کردید یادی از جنگلهای مسیر روستایی هزارجریب (نکا به ارم بندازید ) که بدلیل عدم کارکرشناسی درختان توسکا در مسیر روبروی روستای پچت از ریشه قطع کردند و الان هم کل منطقه به وسعت 50 هکتار رانشی است.این از شاهکارهای شما و خوش خدمتی شماست.در ضمن تونستی خانه های ویلایی که مناطق جنگلی (نهالستان اسبوکلا)را جمع کردید.
نا شناس 30 اسفند 1391
شما اصلا برخود نمی کنید بابت یک موضوع در سوادکوه 4 بار مدیرکل بازرسی استانداری مکاتبه کرد . من خودم هم چند بار مکاتبه کردم اما متاسفانه تاکنون جوابی ندادید.شما را به خون شهیدتان قسم دادم که با متخلفان این درخواست بنده برخورد کنید شما هم حراست خود را مأمور کردید اما تا به حال خبری نشد.
نا شناس 30 اسفند 1391
عباس نوبخت یک نام نیست، بلکه یک راه است...
نا شناس 1 فروردين 1392
بنده حدود3ساله که باایشان درارتباط مستقیم کاری هستم وباتوجه به شرایط شغلی که داشته ام بامدیران زیادی درارتباط بودم وهستم.انصافاعباس نوبخت در صداقت،شهامت،دیانت،رفاقت،معرفت،ایثار،مردانگی و....جزءبرترین های کشور است.امیدوارم الگویی در مدیریت برای سایر مدیران ملی واستانی باشد.
نا شناس 1 فروردين 1392
بی انصافی نکنیم. نباید انتظار داشته باشیم عباس نوبخت همان کارشناس 10سال قبل باشد.طبیعتا باحجم کاری خیلی زیاد که به عنوان یک مدیر کل دارد اگر هم بخواهد نمی تواند همانند گذشته به عزیزان ودوستانش محبت وابراز احساسات کند.حتی امورات منزل ورسیدگی به کارهای فرزندانش را خانم مریضش تقریبا به تنهایی به دوش می کشد.چون او تقریبا شبانه روزی مشغول رسیدگی به کار های اداره کل می باشد.
مسعود 4 بهمن 1392
من بیش از 15سال است که عباس را میشناسم او همان موقع هم که کارشناس تازه کار بود ادب و تواضعش مرا متعجب میساخت الان هم که مدیرکل شده هیچ تغییری نکرده .بعضی وقتا چنان خاکی برخورد میکند که من از او ایراد میگیرم که ناسلامتی مدیر کلی این کار را نکن.............ولی او در جواب میگوید من همان عباسم که رفیق شما هستم مدیر کل کیلویی چنده؟؟؟
انشا الله خدا حفظش کند شک ندارم پدر شهیدش به وجود او نزد خدا افتخار میکند. امیدوارم مدیران ارشد نظام زودتر اورا شناسایی کنند و ازوجودش در پستهای بالاتر استفاده نمایند او باید رییس سازمان جنگلهای کشور شود......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.